Business Administrator (Logistiek) – Den-Haag

Introductie

Houd je van een afwisselende functie en heb je ervaring in logistiek? Dan is dit de juiste baan voor jou!

In deze functie ben je samen met het team verantwoordelijk voor een optimaal verloop van logistieke goederenstroom van medische apparatuur en spare parts. Hierbij spelen betrouwbaarheid, snelheid en efficiëntie een belangrijke rol.

Organisatie

Onze klant levert met haar wereldwijde toonaangevende oplossingen een bijdrage om de zorg beter, sneller en efficiënter te maken. Innovatieve technologieën voor medische beeldvorming, therapie en laboratoriumdiagnostiek stellen professionals in staat om aandoeningen in een vroeg stadium op te sporen. Individuele diagnostiek en behandeling spelen hierbij een belangrijke rol.

Functie

Het takenpakket is zeer gevarieerd. Indien er problemen zijn met de levering van spare parts aan technici, los jij deze op. Indien nodig regel je taxiritten zodat spare parts met spoed bij klanten worden afgeleverd.

Daarnaast bewaak je samen met je collega’s de retourstroom van de spare parts en de diverse voorraden. Ook het regelen van leveringen aan onze overzeese klanten of het verzorgen van transporten naar Amerika inclusief de benodigde douane documenten behoort tot het takenpakket. Tevens verwerk je de aanvragen voor kostenplaatsbestellingen en handel je opdrachten voor de levering van spare parts aan ziekenhuizen af.

Door de veelzijdigheid van deze rol onderhoudt je intensief contact met je collega’s binnen het Order To Cash team, het Customer Care Center, de Area Service Managers, Projectmanagers, maar ook extern met onze klanten en logistieke partners.


Functie-eisen

Wat vragen wij van jou?

  • Een afgeronde MBO niveau 4 opleiding, bij voorkeur in een logistieke richting met relevante werkervaring of een recent afgeronde HBO opleiding, bij voorkeur in een logistieke richting met relevante werkervaring;
  • Kennis en/of ervaring m.b.t. algemene regelgeving export (import) en het administratieve douane systeem is een pre;
  • Goede sociale – en contactuele eigenschappen;
  • Je bent vooral een echte aanpakker, enthousiast, veranderingsgericht en betrokken;
  • Goede kennis van Excel en bij voorkeur ook van SAP;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

Inlichtingen

Benjamin Croonen 06-41749192

Sollicitatie

Benjamin Croonen 06-41749192