Customer Services Support Operator – Zoetermeer

Introductie

Ben jij een communicatief talent met een klantgerichte instelling? Onze klant is op zoek naar een toegewijde Customer Services Support Operator om zich bij hun team aan te sluiten.

Organisatie

Onze klant levert zowel producten, systemen, installaties als diensten. Het gevarieerde leveringsprogramma bestrijkt vrijwel alle terreinen van de elektrotechniek en de elektronica. De Nederlandse afnemers uit de zakelijke markt vinden bij onze klant totaaloplossingen op het gebied van Power and gas, Wind Power and Renewables en vele andere sectoren.

Functie

  • Informeren van klanten over de voortgang van incidentenafhandeling met een klantgerichte aanpak.
  • Aannemen en afhandelen van inkomende telefoongesprekken en e-mails met duidelijke communicatie en oplossingsgerichtheid.
  • Dispatchen van servicetechnici en coördineren van hun inzet om incidenten snel en efficiënt op te lossen.
  • Samenwerken met collega’s om een vlotte en gestroomlijnde werking van de alarmcentrale te garanderen.
  • Bijdragen aan het verbeteren van klantenserviceprocessen en -procedures.

Functie-eisen

  • Minimaal MBO 3 niveau.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en een klantgerichte instelling.
  • Zorgvuldige en nauwkeurige werkhouding.
  • Sterke probleemoplossende vaardigheden en stressbestendigheid i.v.m tijdsdruk voor alarmafhandelingen.
  • Teamgerichte instelling, met het vermogen effectief samen te werken binnen een dynamisch team.
  • Besluitvaardigheid bij het nemen van cruciale beslissingen.
  • Flexibiliteit om zowel overdag (70%) als in de avonden, nachten en weekenden te werken (30%).
  • Vermogen om snel te schakelen tussen verschillende taken en prioriteiten.
  • Ervaring in een particuliere alarmcentrale of callcenter is een pre.
  • Een diploma Beveiliger 2 en/of basisopleiding Centralist Alarmcentrale is een pre.
  • Kandidaten moeten woonachtig zijn binnen een straal van 40 kilometer van de standplaats in verband met oproepbaarheid.